Reis is eindelijk begonnen!

2 februari 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Hee allemaal!

Daar zit ik dan helemaal in mijn eentje op dubai te wachten op mijn overstap! Juul is ook inmiddels begonnen aan haar reis en we ontmoeten elkaar in Manila! Dit is de tweede keer dat ik vlieg en de eerste keer alleen. Na het afscheid nemen van mijn familie, stond ik er echt helemaal alleen voor. Gelukkig stapte ik op in dusseldorf dat is namelijk niet zo groot vliegveld. Met de papieren in mijn hand door de security op naar de gate. Natuurlijk gaat alles niet vlekkeloos bij me. Ik werd eruit gepikt bij de security en wanneer ik de vliegtuig in wilde bleek iets in mijn gegevens niet te kloppen. Nadat ze alles gecheckt hadden mocht ik toch het vliegtuig in, eindelijk! In het vliegtuig had ik een eigen scherm met daarop films, series, shows, muziek en games. Ik vermaak me wel in het vliegtuig! Voor nu moet ik nog een uurtje wachten voordat ik mijn reis ga voortzetten! Ik ben hopelijk Nederlandse tijd 09:00uur in Manila. Daar staan mensen van de stichting mij op te wachten. Ik kan niet wachten om ze te ontmoeten! Na veel app contact ga ik ze eindelijk in het echt ontmoeten :D

1. Joyce:
    Heel veel plezier meis
  2. Mellinda:
    2 februari 2017
    Petje af hoor, goede voortzetting van het 2e gedeelte van je reus. Heel veel plezier en geniet! Met jou enthousiasme moet het vast goed komen. Pas goed op jezelf!
  3. Celine:
    2 februari 2017
    Succes mopp!! Geloof me de tijd vliegt ik zit inmiddels al 10 weken hier. Lijkt alsof ik gister ben aangekomen.geniet er van want voor je t weet zit je alweer in Gert vliegtuig terug!!! Kussss
  4. Aadje:
    Ik ga je reisverslagen volgen! Pas goed op je zelf meis en geniet ervan kus
  5. Aadje:
    Ik ga je reisverslagen volgen! Pas goed op je zelf meis en geniet ervan kus
  6. Aadje:
    Ik ga je reisverslagen volgen! Pas goed op je zelf meis! Veel plezier liefss ♡
  7. Tante willie:
    3 februari 2017
    Hallo goed hoor grote meid (grapje)ik wens je veel sukses en veel plezier dat hoort erbij natuurlijk. Groetjes
  8. Jan:
    3 februari 2017
    Fijn dat je goed op weg bent. Hopelijk gaat het bij Juul ook zo voorspoedig straks samen sterk.